Pogosta vprašanja

Kakšne možnost plačil omogočate?

Omogočamo plačilo po povzetju (znesek kupnine poravnate neposredno kurirju ob dostavi), preko kreditnih kartic, po predračunu ali preko sistema paypal. Možno je tudi plačilo na 24 obrokov preko sistema LeanPay (najmanjši znesek nakupa v tem primeru znaša 250,00 EUR).

Koliko znaša strošek poštnine?

Strošek poštnine za celotno Slovenijo, ne glede na količino ali težo, znaša 3,85 €, pri naročilih nad 59,95 € pa je poštnina brezplačna.

Kako poteka nakup na obroke?

Nakup na obroke poteka preko ponudnika LeanPay. Celoten postopek je zelo enostaven in ga lahko v celoti opravite preko spleta, brez obiska naše poslovalnice. Po izbiri možnosti obročnega plačila, ki se pojavi na zadnjem koraku v nakupovalni košarici, boste preusmerjeni k ponudniku LeanPay, kjer je potrebno izpolniti spletni vprašalnik. Odobritev vašega nakupa boste prejeli v roku nekaj minut. Največji znesek nakupa znaša 3.000 EUR, najdaljša doba financiranja pa 24 mesecev. Na naši spletni stran...

Prejela sem paket s katerim nisem zadovoljna. Ali ga lahko reklamiram?

Čeprav se naša ekipa vedno trudi po svojih najboljših močeh, se lahko zgodi, da prejmete izdelek, ki vam ne bo všeč. V tem primeru ga lahko vrnete v 14 dneh od nakupa, brez navedbe razloga. Pazite le, da v tem času izdelka ne boste uporabljali ali npr. oprali, saj s tem zapade pravica do vračila blaga. Za vračilo izdelka je potrebno priložiti izpolnjen obrazec, ki ga najdete na tej povezavi (https://www.dropbox.com/s/7qizsqfybrzwk09/Reklamacijski%20obrazec%202.pdf?dl=0)in račun, ki ste ga preje...

Kako deluje akcija 1+1 brezplačno?

V okviru te akcije vam ob nakupu enega izdelka drugega podarimo brezplačno. Akcije 1+1 brezplačno niso združljive z nobenim drugim popustom. Unovčite jo na način, da izdelka, ki imata modro oznako 1+1 brezplačno dodate v košarico vsaj v količini 2 kosov. Kupite lahko dva iste izdelka, ali pa izdelke iz iste akcije med seboj kombinirate. Popust se avtomatsko odšteje v nakupovalni košarici.

Ali lahko znesek naročilo poravnam ob dostavi?

Lahko. Znesek kupnine lahko poravnate tudi neposredno kurirju ob dostavi. Plačilo ob dostavi je možno s gotovino ali s kreditno kartico. Pakete pošiljamo s Pošto Slovenije ali preko kurirske službe GLS.

Zanima me status moje pošiljke, saj še paketa nisem prejela. Na koga se lahko obrnem?

Za vse informacije v zvezi z dostavo se lahko obrnete na našo ekipo in z veseljem vam bomo pomagali. Dosegljivi smo na 02 620 26 40 (vsak dan med 8:00 – 16:00 uro) ali na info@minu.si (mailto:info@minu.si).

Prejela sem pošiljko, ki je vidno poškodovana. Kaj naj naredim?

Vsi paketi zapustijo naše skladišče nepoškodovani. V kolikor opazite, da je paket ob prejemu pošiljke vidno poškodovan nas nemudoma kontaktirajte na info@minu.si. Vse poškodbe, ki bi nastale zaradi neprimernega rokovanja s paketom je potrebno uveljavljati takoj po dostavi.

Potrebujem nasvet pri naročilu, na koga se lahko obrnem?

Pišite nam na info@minu.si, nas pokličite na 02 620 26 40. Lahko pa z nami poklepetate tudi v živo. To storite na način, da kliknete na oranžno ikonico spodaj desno, kjer smo dosegljivi vsak dan med 8.00 in 16:00 uro.

So vaši izdelki kakovostni?

Pri izbiri prodajnega programa sledimo visokim standardom kakovosti izdelkov. Vsak izdelek preverimo z željo, da vam ponudimo le najboljše. Prisegamo na dobavitelje iz evropske unije in se tako oddaljujemo od poceni proizvodom iz tretjih držav.

Delovni čas

Za vse osebne prevzeme naročenih paketov, vas vabimo v naše centralno skladišče, ki se nahaja na Tržaški 37a, 2000 Maribor. Vaše naročene izdelke lahko po prejetem obvestilu, da je vaš paket pripravljen na prevzem, prevzamete na zgoraj omenjeni lokaciji po naslednjem delovnem času: ponedeljek: 8:00-16:00 torek: 8:00 - 16:00 sreda: 8:00 - 16:00 četrtek: 8:00 - 16:00 petek: 8:00 - 16:00